I'm selling black smile tote bag

Hey Beauties!

I'm sorry, but I'm selling this bag only to my Slovenian readers, because of the shipping costs. That's why this post is going to be in Slovene. 

Pred kratkim sem preko Ebaya naročila črno smile tote torbo, ki je na žalost prevelika za mojih 157 centimetrov. Ne vem kaj sem premišljevala ob naročanju, saj je imel prodajalec lepo napisane mere zraven fotografije. Nekako sem mislila, da ne bo tako velika. Torba sama po sebi je zelo lepo narejena. Je iz umetnega usnja, črne barve, znotraj je kremno roza podlaga, ki je prav tako zelo lepa. No, zdaj sem obupana, ker bi rada naročila manjšo verzijo S ali M (tale je L). Če bi katera koli želela imeti to torbo ali je kdaj razmišljala o nakupu, bi bila vesela, če jo prevzame od mene, da si bom jaz lahko naročila manjšo verzijo.

Prodajam jo po popolnoma enaki ceni kot sem jo kupila 35 €. Torbe še nikoli nisem nosila, je popolnoma nova. Imam tudi zaščitno prevleko. Pošljem kamor koli v Sloveniji. Torba ima tudi dodaten pas, da se lahko nosi na več načinov. Spodaj pa sledi še nekaj fotografij za boljšo predstavo in mere torbe.

Tudi torba ima dva izgleda. Če raztegnem stranske dele izgleda bolj široko, lahko pa so stranski deli pospravljeni in je bolj ozka in dolga.

PRODANO!










5 comments

  1. Uhhhh... huda je! Takoj bi jo imela, pa ni dinarčkov trenutno... :(

    ReplyDelete
  2. uuu, krasna<3 še je na voljo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja,kako pa je z poštnino-koliko?:)

      Delete
    2. Poštnino jaz plačam. Piši mi na adjusting.beauty@gmail.com pa se tam dogovorive naprej:)

      Delete