Birthday giveaway

Hey Beauties!

Today it's my birthday and what better day to do a giveaway than today :). I have surpassed 100 subscribers on GFC and on Bloglovin'. Thank you so much to all of you who like reading my rambling and leave me such nice comments. I really appreciate each one of you. I also never thought that blogging would be such a happy place. I have really enjoyed writing all the posts and your comments always make my day. So thank you for that ;).


Now let's talk about giveaway. I have selected one of my favorite products. One of you will get my favorite highlighter which is Esssence Metal Glam highlighter in Gold Digger. I am giving away also this little set of Ecotools brushes. I will also add my favorite nail polish of this fall / winter season which is Maybelline Colorama in 261. I added tea lights that smell a-mazing. They smell of cookies :). And the last product will be my most loved this year - Maybelline Color Tattoo in shade of you're own choice. You can pick among those that I can get my hands on and those shades are: Permanent Taupe (taupe grey), Infinite White (white), Metallic Pomegranate (redish), On and On Bronze (bronzed brown), Pink Gold (light pink), Turquoise Fever (colorful blue), Endless Purple (deep purple) and Timeless Black (black).

To enter the giveaway you can just follow the steps in rafflecopter. Mandatory step is that you need to be subscribed to my blog and leave me email address through which I can notice you, if you win.

a Rafflecopter giveaway

Oh I almost forgot- I'm 25! Jeez, those years go by fast. I feel the number is old, but my mind is still very young :).


58 comments

  1. Vse najboljše in najlepše :)!

    ReplyDelete
  2. HAPPY BIRTHDAY with sprinkles on top! I'm kind f nail polish obsessed so I like to see swatches,tutorials and all that jazz.

    ReplyDelete
  3. Whoa, an amazing giveaway ^^ I really enjoy reading your blog, especially reviews. Happy birthday and all the best :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Aja, pa všeč so mi zalsti ocene izdelkov in pa swatchi, zato si želim še več takih objav.

      Delete
  5. Vse najboljše :) Navijam za več make-up tutorial :P

    ReplyDelete
  6. Vse najlepše in lepo praznuj!:D xx

    ReplyDelete
  7. Wuhu happy birthday! :D I really enjoy the reviews on your blog

    ReplyDelete
  8. vse najboljše ^^
    meni so najbolj všeč makeup look.i pa swatchi :) drugače pa mogoče bi bil še fajn kak random post al pa TAG :)
    ne vem pa kak izdelek ti priporočat :P drugače pa če so ti všeč highlighter.ji so meni ful všeč sleek contour palete, kr majo fuul fajne osvetljevalce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:)) Ja te Sleek zadeve imam že nagledane;)

      Delete
  9. Happy B-day! Jaz bi mogoče rada videla malo več skin care postov :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:) Se bom potrudila;) drugače jaz bolj malo skin care nakupujem, ker kar vedno iste zadeve znova kupujem. Čeprav bi morala kdaj kaj spremenit:D

      Delete
  10. Would really love to win this!
    Email: whattaylorbuys@gmail.com

    http://whattaylorbuys.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. Vse najboljše ti želim. :)

    ReplyDelete
  12. Vse najboljše! Veliko sreče in uspehov ti želim :D. Lepo praznuj!

    ReplyDelete
  13. Vse najboljše! Še naprej ustvarjaj tako super objave kot do zdaj(: in vse najlepše v novem letu!

    Crayons and Beads

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. i want to see more product review n tutorial
    miarsiku at gmail dot com

    ReplyDelete
  16. Vse najboljše! :) želim ti veliko novih in samosvojih idej pri ustvarjanju objav v letošnjem letu :) rada pa bi videla več primerjav med izdelki in nail arta :)

    ReplyDelete
  17. Use naj naj :) Naj se ti izpolnijo use skrite želje :)

    ReplyDelete
  18. Vse najboljše, veliko sreče, zdravlja, ljubezni in vsega kar si želiš ;) upam, da boš še naprej vztrajala in pisala blog, ker te je super brati! Lepo praznuj ;)

    ReplyDelete
  19. Vse najboljše in najlepše :)
    Drugače pa so mi pri tebi najbolj všeč makeup looki, še posebej ker vključiš tutorial zraven. Bi pa tudi meni bilo zanimivo videt oz. prebrat kake bolj random objave :)

    ReplyDelete
  20. Vse najboljše lepotička! Upam, da boš lepo praznovala! :)*

    ReplyDelete
  21. Vse najboljše! 25 sploh ni veliko, itak mi pa zgledaš mlajša :) Hvala za giveaway, b rada v prihodnje videla več mejkap tutorialov in lakov :)

    ReplyDelete
  22. I say keep doing what you're doing because every post you make is very interesting! Hope you had a wonderful birthday and congrats!!

    ReplyDelete
  23. Vse najboljše!! :)) Glede objav - jaz najraje berem empties, favorites, FOTDs in ocene negovalne kozmetike :D
    ♥, moonchild beauty blog

    ReplyDelete
  24. Vse najboljše in najlepše, pa lepo praznuj!
    Pa priznam, jaz sem mislila da si fuuul mlajša :/ sem mislila da imaš tam 19, 20 let :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:)) Laskaš mi ;) No upam, da bom tudi ko bom "starejša" izgledala mlajše, hehe:D

      Delete
  25. Super giveaway, po novem sem tudi spremljevaka tu na blogu :)

    Ja, res zgledaš mlajša :D

    ReplyDelete
  26. 25, to je šala.. :D Kljub eno dnevni zamudi, vse najboljše še z moje strani. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. A res izgledam toliko mlajše? Drugače pa hvala:))

      Delete
  27. vse najboljše z zamudo! :) drugače pa rada berem ocene izdelkov :) lepo praznuj

    ReplyDelete
  28. Love to see the nail tutorials! they are all great and also FOTD I would like to see more of!

    Nice blog. x

    Iamlauranice.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  29. Meni je bil najbolj zanimiv post o DIY lipstick. Ful zanimivo!!

    ReplyDelete
  30. Vse najboljše in najlepše :)
    Najljubše objave so mi ocene izdelkov, ki jih vedno pridno preberem, saj zelo pomagajo pri odločitvah pri nakupovanju. ;)

    xx, Kaja

    ReplyDelete
  31. happy birthday!:)
    Meni je kar vse všeč!:) najraje pa mam DIY ali pa favorites in ocene izdelkov ;)

    ReplyDelete
  32. Vse najboljse! Najraje pa gledam slikce tvojih make-upov v nude odtenkih :))

    ReplyDelete
  33. Še posebej so mi všeč reviewi, ker lahko najdem tudi kaj zase :))

    ReplyDelete
  34. Sicer z veliko zamudo, pa vseeno: Vse najboljše!
    Obožujem tvoj blog, bi pa bila zeeelo vesela, če bi bilo še več makeup look-ov (ki so mimogrede VSI zelo prekrasni in ti pašejo), mogoče tudi kakšen tutorial oz. slike po korakih, kako priti do nekega look-a. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:) Me veseli, da so ti všeč tutoriali, zato jih tudi rada naredim, ker bodo mogoče pa komu prav prišli;)

      Delete