Review: Maybelline Colorama blush in 101

Hey Beauties!

I saw these blushes in the store so many times and never took a second look. Until I saw them on some blogs. I only have 3 powder blushes, so I am starting to realize I should buy more blushes not nail polishes :).


I bought this light peach Maybelline Colorama blush in the shade 101. It's a light peach to pink shade with gold shimmer. The packaging is plastic black and transparent. The blush is really small, great to carry around. It doesn't say on the packaging how much blush it contains. It costs 2.89 €, which I think is a great price.



When I swatched it, I got almost no color, just the shimmer. It swatches very light, but you can definitely build up the color. I like it, because I am used to pigmented blushes and this one seems to be a nice change. To just get a little flush of color is refreshing.


The shimmer in it is gold, so perfect for warm skin tones or anyone who wants a nice gold glow to cheeks. I actually think that it acts as a highlighting blush. I love the sheen and glow that it gives to the skin, but up close the shimmer is too big for my taste. I do like the overall effect, though. Oh and warning the shimmer can transfer to you boyfriend's face, so maybe not the best blush for cuddling :).


Now, if only blogger wouldn't blur most of my photos. Gosh! Do you have this problem too? I don't know how to get rid of blogger alternating my photos anytime I upload them. Maybe blogger compresses them, since they are really big. Anyways, here is how it looks like on me.

Conclusion: pretty fair shade for all those fair ladies, a bit too big shimmer, great because it gives a highlighting effect, not for those who want extremely pigmented matte blushes.



Have you tried any of the Maybelline Colorama blushes?

25 comments

  1. Lepo izgleda na tebi! :D

    Drugače pa meni osebno pomaga, da imam slike v PNG formatu in ne v JPG. Probaj... ;)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Pa to se je danes tak shine-alo na meni! ;):P

      Delete
    2. Se mi je kar zdelo :) Drugače pa sploh nisem pomislila, da bi pri colorama pogledala blushe.. Ful mi je neopazna znamka, nekak skoz mimo odidem:)

      Delete
  3. Res super izgleda na tebi. Jaz imam 2 in sem najbolj zadovoljna s 501, za tako nizko ceno je res odlične kvalitete. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tiste sem videla na tvojem blogu-lepi odtenki:) Res so zelo dobri, cena pa je skoraj smešna:) Škoda da ni še več barvne izbire:)

      Delete
  4. Res je lep :)

    Meni pa blogger temni slike, potem jih pa po 3x nalagam. Tebi vsaj lep effekt naredi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pa res ni fajn. Že drugače je težko svetle slike v tem času nardit.:/ Imaš prav, ta efekt včasih kar dobro izpade, me sam fotošopira:) No včasih pa je tudi nadležno, ko hočeš kaj bolj natančno prikazat.

      Delete
  5. Zelo lep odtenek, ponavadi grem vedno v zelo močne barve, ampak tale mi je všeč :)

    ReplyDelete
  6. Ful ti paše :) Drugače pa nisi edina, ki ima sam 3 blush in ogromno lakov. Bm morala tud jst kupit še kak blush. :)

    ReplyDelete
  7. I've been really into highlighting blushers lately! I can see how the shimmer could be a problem, but it's still a gorgeous color :)
    Oh and I've experienced that problem with blogger almost every day! It always makes my pictures look so strange!

    www.lilting-grace.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a great way to skip the highlighter and it gives you this healthy glow:) Ok, so I am not the only one with this problem. I'm glad:)

      Delete
  8. Lep in zelo ti paše! Mislim da ga bom šla iskat :) Drugače pa tudi meni blogger nagaja, nekatere slike mi potegne na zeleno :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:) Ja za tako ceno se skoraj splača preizkusiti:) No čudno ne..vsakemu nekaj drugega spremeni. To je pač tako s temi brezplačnimi orodji:/

      Delete
  9. ful je lep ! a je bil znižan al je že tko cena takšna ? :) ker se mi cena zdi too good to be true xD lol

    ReplyDelete
  10. Ful ti pase:)
    Oh blogger meni tudi vedno sranje dela,slike ponavadi potemni, vcasih me totalno sfotosopira,drugic mi pa naredi pege in pore tam ko jih sploh ni!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala:)
      Oh čuda no! Jaz pa sem res bila že skoraj prepričana da sem kaj sama kriva:) Zdaj sem potolažena:)

      Delete
  11. Meni tudi blogger malo po svoje slike spreminja. Ponavadi jih ful potemni, pa tako se trudim s to svetlobo... Tiste, ki jih slikam s kamero za thumbnaile za videe mi pa isto 'fotošopira'. Groza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni pa je enkrat ravno obratno...sem želela bolj mračno sliko pa mi jo je posvetlil. No res čuden ta blogger. :/

      Delete
  12. Sem vesela, da mam ta odtenek, ker je ful luškan :3

    ReplyDelete